DAGEN FÖR HEMGÅNG

Nu var vi här. Och jag måste säga att det har gått fort, fast ändå så känns det som om jag varit här i all evighet. Förvirrande, jag vet. Nu är det bara ett par timmar tills vi börjar rulla till flygplatsen och jag tror inte att jag riktigt att fattat ännu att imorgon går jag runt och shoppar i etuna med mamma. Haha! Känns väldigt skumt måste jag säga, men gud så kul det ska bli. Sitter i sängen nu och har klätt på mig myskläder, för jag tänkte duscha och så lite senare. Klockan är nio och jag hör inget ljud från någon annan del av huset så jag börjar nästan undra om de inte är vakna? Men men. Tänkte att jag nog ska ge presenterna nu på morgonen innan det blir dusch och packning av det sista. Så att jag kan ge dom i lugn och ro utan att behöva stressa igenom det.
16.45 lyfter planet iaf, vilket är 10.45, svensk tid och sedan landar jag imorgon bitti. 07.00 hemma Sverige.

Vi ses snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0