DAGENS PLANER

Fredag idag och i övermorgon tar jag planet och drar hem ;) haha! Idag jobbar Karin så jag är hemma med barnen idag. Klev upp för ca en timme sedan nu och är sjukt trött, som vanligt. Barnen tittar på tv i framrummet och jag sitteri soffan i vardagsrummet och ska kolla på One tree hill som börjar om fem minuter. Efter det så hade jag tänkt att ta en dusch och sedan kolla på gårdagens avsnitt av idol. Sedan så ska jag och barnen försöka sy nummer på deras Little Athletics tröjor och efter det så är det nog dags att göra lunch. Och efter lunchen så hade jag tänkt att börja packa lite grann. Men jag har ju hela dagen imorgon på mig och halva söndagen på mig också så det är ingen brådska egentligen.
Sen får vi se vad vi hittar på. Om barnen vill så kanske vi går ut till parken ett tag eller så. Men det visar sig. Men nu börjar Oth så nu har jag inte tid att skriva längre. :) se ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0