HOME SWEET HOME

Då var man hemma igen och tänk så fort det gick att anpassa sig till det. Haha! Igår morse, 06.40 landade jag och blev upphämtad av min kära familj på Arlanda och glädjetårarna sprutade. När vi lämnat pappa och hanna i södertälje så åkte vi hem, åt frukost och så drog jag och mamma till etuna och shoppade. Fick tag i allting jag behövde ha förutom skor. Men det får vi ta en annan dag. Sen kom Sandra över en stund ochhjälpte mig att packa upp och efter det var det middag hos mormor och morfar. Alltid lika gott med stek, potatis och gräddsås. När vi kom hem därifrån så kom Emelie hit och vi satt och pratade, längre än som var tänk, som vanligt. Men det var jättemysigt! Gick och la mig och somnade väl vid tolv snåret och vaknade nu imorse vid fyra och har inte kunnat sova sedan dess. Så jag gick upp helst enkelt och få väl sova lite i soffan sen eller något. Ska träffa Linnea och luncha senare och de ska bli underbart att träffa henne igen :) Imorgon börjar jag jobba också så det blir upp tidigt. Ingen vila här inte! Och i helgen är det marknad och fan vad mysigt det ska bli! :)
Glad att vara hemma! :)

Kommentarer
Postat av: E o L

kul att du gillade middagen. skönt att ha dig hemma.

2010-10-05 @ 10:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0