SISTA HELA DAGEN I AUSTRALIEN

Jaha, då har jag påbörjat min sista heldag här nere. Klar med packningen (inte neccesären) och idol är avklarat också. Ikväll får jag bestämma mat, upp till trerätters sa Karin, haha! Nöjer mig nog med huvudrätt och möjligtvis en efterrätt men jag har inte bestämt mig ännu. Det blir till att åka och handla lite sen också och då får jag köpa nån/några chokladkakor till Andrew eller något. haha! Känns ju så dumt att inte ge honom någonting imorgon när de andra får sina halsband. Ska även köpa med mig en liten burk milo hem så familjen får smaka något av det godaste i glasssväg som finns. :D

Kommentarer
Postat av: E o L

det blir tom att inte läsa dina inlägg från Australien men det är skönt att ha dig hemma också.

2010-10-02 @ 10:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0