LUFTEN HAR GÅTT UR MIG

Imorse kändes det som att det här skulle bli en bra dag. Solsken och jag kände mig bara allmänt glad.
Saker och ting ändras..
Vid matbordet med barnen idag rann det över och det slutade med att jag gick in på mitt rum och grät. Orkar inte bråka med barnen varje dag och behöva säga till dom att äta med bestick, att inte ge hunden maten för att det ska se ut som att de har ätit upp, att inte kasta bananskal på golvet, att spola när man varit på toaletten, att inte kalla varandra för idiot o.s.v. Jag orkar inte..

Kommentarer
Postat av: leif-elvy

kämpa på Lisa.ungar älskar att testa var gränserna går.

2010-09-06 @ 14:55:41
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0