MUSIKMUSIKMUSIK <3

Den här dagen har bestått av en hel del musik. Städat idag vilket innebar en väldig massa musik, sedan har jag och Karin nu hela eftermiddagen och kvällen lyssnat på och laddat ner en massa härlig musik. Jag lärde nämligen Karin hur man kunde ladda ner musik så hon har setat  nu hela kvällen och känt sig otroligt olaglig men varit stormförtjust och helt salig och förstår inte att hon inte kunnat allt det där förut. Hon har väl laddat ner det mesta som kommit i hennes väg den här kvällen. Haha, så nu tänker hon skylla på mig om hon åker dit. Haha, hon är rolig. Men trevligt har vi haft det iaf.

Sen vill jag bara ÄNNU en gång gratulera Virrekorre till körkortet. GRATTIS! :D

Kommentarer
Postat av: E o L

gratta Victor från oss också

2010-09-22 @ 17:15:23
Postat av: E o L

sitta , satt ,suttit heter det väl

2010-09-23 @ 10:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0