TACOPIZZA

Då har man bjudit familen Masters, Karen och Chelsea på den berömda tacopizzan och det uppskattades från alla förutom, guess who? Stella såklart. Men det hade jag inte räknat med heller så jag anser att det var en otroligt lyckad middag.
Nu är klockan åtta, Andrew kom precis hem, Karin har somnat i soffan, barnen och Karen kollar på film och jag funderar på att gå och lägga mig för att jag är svintrött.

Nästa vecka vankas det ca 25-26grader så då är det bara att ta fram bikinin (om jag ens vågar se mig själv i den) och jobba på brännan. Idag har det också varit otroligt varmt och barnen har badat i poolen idag. Den visade redan hela 22 grader. Kanske t.o.m blir ett dopp för mig innan jag åker hem.


Kommentarer
Postat av: E o L

vad kul att det uppskattades, när man gör sig till.

2010-09-17 @ 15:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0