VANILJYOGHURT

Jag älskar frukost. Frukost är lätt det bästa målet på dagen och det är så underbart att sitta i lugn och ro och äta sin frukost långsamt. Funderar på om jag i framtiden ska gå upp såpass tidigt att jag slipper slänga i mig frukosten på morgonen för att hinna sminka mig. Jag inser ju iofs att detta inte kommer hända men jäklar vad jag ska njuta av frukosten på helgerna. Har verkligen blivit förälskad i vanlijyoghurten här nere. Svingod! Hur ska jag klara mig utan den nu då..

Förresten så är jag inte så svintrött idag som jag trodde att jag skulle vara. Men det var tungt att gå upp, det måste jag erkänna. Nu måste jag ta och röja upp lite här. Frukost, tallrikar och annat står kvar från resten av familjens frukostande...

Kommentarer
Postat av: leif-elvy

har du ätit den vaniljyoghurt som finns här hemma? den är också god.

2010-09-10 @ 11:52:03
URL: http://australia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0